Uspešno realizovan projekat za kompaniju Cultivate Trading Pty (Ltd) u Južnaoafričkoj republici vlasnici fabrike avokado ulja, projekti obuhvataju korporativno pozicioniranje, dizajn identiteta, razvoj veb sajta i strategiju komunikacije, kreiranje i pozicioniranje njivovog brenda Avosa, usklađujući ga sa postavljenim tržišnim ciljevima.
Cultivate Trading Pty nam je poverio zadatak da stvorimo i pozicioniramo novi brend za njihove proizvode od avokada. Cilj je bio da razvijemo prepoznatljiv brend sa posebnim fokusom na avocado ulje, koje će se izdvojiti na globalnom tržištu kao simbol kvaliteta i održivosti.
Kreiranje Brenda
Temeljno istraživanje tržišta omogućilo nam je da identifikujemo ključne trendove, konkurente i želje potrošača. Na osnovu tih saznanja, oblikovali smo jasnu viziju za AVOSA brend, koji spaja kvalitet i ekološku odgovornost.
Ime i Identitet
Ime AVOSA: Kombinacija „AVO“ (avokado) i „SA“ (South Africa) odražava poreklo i esenciju proizvoda.
Logo i Vizuelni Identitet: Dizajnirali smo moderan i privlačan logo koristeći zelenu i crnu boju, koje simbolizuju prirodnost i eleganciju. Logo odražava jednostavnost i prepoznatljivost.
Ambalaža
Ambalaža je kreirana sa ciljem da privuče pažnju svojom jednostavnošću i informativnošću. Koristili smo reciklabilne materijale i dizajn koji naglašava ekološku odgovornost brenda.
Komunikaciona Strategija
Nakon definisanja identiteta brenda, fokusirali smo se na razvoj sveobuhvatne komunikacione strategije koja će AVOSA brend približiti ciljnoj publici.
Pozicioniranje
- Definisali smo AVOSA kao brend koji simbolizuje kvalitet i održivost, sa porukom: „AVOSA – Esencija Južnoafričkog Avokada.“
Digitalna Strategija
- Web stranica: Kreirali smo intuitivnu i informativnu web stranicu koja posetiocima nudi detaljne informacije o proizvodima, recepte i savete za zdrav život, kao i mogućnost online kupovine.
- Društvene mreže: Postavili smo prisustvo na ključnim društvenim mrežama kao što su Instagram, Facebook i Twitter. Sadržaj uključuje inspirativne priče, zdrave recepte i edukativne postove o benefitima avocado ulja.
Kampanje i Promocije
- Organizovali smo lansirne događaje i degustacije kako bismo direktno angažovali potrošače i omogućili im da iskuse kvalitet AVOSA proizvoda.
- Sproveli smo digitalne kampanje sa uticajnim ličnostima u svetu zdravlja i ishrane kako bismo povećali svest o brendu i dosegli širu publiku.
Održiva Praksa
- U svim komunikacionim materijalima istakli smo posvećenost održivosti, naglašavajući kako AVOSA prati ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih nacija. Ovo je dodatno osnažilo brend među ekološki svesnim potrošačima.
AVOSA
AVOSA je postala sinonim za kvalitet i održivost u industriji avokada, sa snažnim prisustvom na tržištu i lojalnom bazom potrošača. Naša strategija omogućila je brendu da se izdvoji u konkurentnom okruženju, postigne značajan rast prodaje i stvori dugotrajne veze sa kupcima.