DragonWood, jedan od najznačajnijih proizvođača nameštaja u Srbiji, posvetio je svoje napore da postane lider u HoReCa i home tržištima. Sa ciljem da obezbedi visokokvalitetan nameštaj koji kombinuje savremenu tehnologiju i zanatstvo, DragonWood je tražio način da svoj brend i proizvode približi široj publici, povećavajući svoju prepoznatljivost i tržišni udeo.

Strategija i pristup

Naš tim je pristupio projektu sa jasnim fokusom na identitet brenda i komunikacionu strategiju, kako bi se istakao jedinstveni karakter i vrednosti DragonWooda.

Razvoj brend identiteta

Vizuelni Identitet: Redizajnirali smo logo i kompletan vizuelni identitet kako bismo osvežili brend i privukli pažnju ciljane publike. Koristili smo modernu, ali elegantnu paletu boja i minimalistički dizajn koji odražava sofisticiranost i kvalitet proizvoda.

Komunikaciona strategija

Web Sajt: Redizajnirali smo web sajt DragonWooda kako bi bio user-friendly, sa naglaskom na vizualnu prezentaciju proizvoda, lakoću navigacije i integraciju online prodaje.

Content Marketing: Kreirali smo seriju blog postova i video sadržaja koji edukuju i inspirišu potencijalne klijente o važnosti kvalitetnog nameštaja i procesu njegove izrade.

Projekti i inovacije

HoReCa Projekti: S ponosom smo predstavili DragonWood nameštaj u mnogim visokoprofilnim restoranima, hotelima i kafićima širom Srbije. Svaki projekt je prilagođen specifičnim potrebama klijenata, kombinujući funkcionalnost i estetiku.

Home Tržište: Proširili smo ponudu za kućne korisnike, nudeći prilagođene komade nameštaja koji zadovoljavaju visoke standarde kvaliteta i dizajna.

Rezultati

Naša strategija je donela značajne rezultate. DragonWood je zabeležio povećanje prodaje i vidljivosti na tržištu, dok je brend postao sinonim za kvalitetan i moderan nameštaj u Srbiji. Klijenti su prepoznali posvećenost detaljima i vrhunskoj završnoj obradi, što je dodatno osnažilo DragonWoodovu poziciju na tržištu.