[mc4wp_form id="5389"]

Moje ime je Dragana Nerandžić

Kada duva jak vetar neko gradi bedeme, a neko vetrenjače

Iako rođena u Beogradu, nisam ga nikad gledala kao malog za sve svoje mladalačke želje i planove,

Diplomirala sam kao jedan od tri najbolja studenta studije nutricionizma na Univerzitetu u Beogradu. Neplanirano, ubrzo posle diplomiranja nastavila sam da studiram Menadžment proizvoda i usluga, pod licencom londonske poslovne škole. Još tokom studija započela sam karijeru u jednoj od prvootvorenih advertising agencija u Beogradu “Idols & Friends”, kao Media planer. Posle 6 godina, sa pozicije Media direktora nastavila sam dalje usavršavanje kroz 15-godišnju karijeru u stranim korporacijama u oblasti telekomunikacija, FMCG industrije piva, kozmetike  kao i financijskih usluga.

Svoju expertizu dodatno sam usavršavala iz oblasti brand managmenta u Londonu, brand insight-a u Hamburgu, project managementa u Kopenhagenu, a posebno značaj ima dvogodišnje usavršavanje iz Senior leadershipa-a u Pragu koje mi je bilo velika pomoć u upravljanju i radu sa ljudima. Poslednjih godina konstatno se usavršavam  u području digital i content marketinga, kao deo business strategija, novih oblasti koje sve više menjaju sliku klasičnog poslovanja, samim tim i marketinga. Iz novostečenih znanja o moći content-a (sadržaja) nastao je i Life in Harmony blog, proizvod energije i ideje Miloša Jankovića i mene.

Nutrizionizam

Biznis

Fitnes

U korporacijama sam se nadogradjivala  i upoznavala sebe kroz različite izazove, ali i kroz izvanredne timove kojima sam upravljala. Njihov entuzijazam i energija pomogali su da sve ideje, izazove, realizujemo  uspešno, da rezultati budu vidljivi i zapaženi od strane onih za koje smo tu – za naše klijente. Često pred njima sam ponavljala kinesku poslovicu:

„Kada duva jak vetar neko gradi bedeme, a neko vetrenjače“

Nakon stečenog znanja i iskustva odlučila sam pokrenuti  agenciju koja će biti usmerena prevashodno na pomoć srednjoj, maloj privredi i preduzetnicima, ka efikasnijem i efektivnijem poslovanju, u izradi business planova, pomoć pri projektima, poslovnim i marketing strategijama. Od početka 2018. glavni klijent je švedsko -srpska kompanija ZWEBB Sweden AB za koju radim konsultantske usluge usmerene na business development u Srbiji i regionu. Kompanije  ZWEBB Sweden AB, proizvode digitalna rešenja (FinTech platforme) za finansiranje MSP i preduzetnika, za područje Skandinavije, i ima za cilj da se primeri dobre prakse primene i u Srbiji. Od ostalih klijenata tu su i Ness Communications, kao i Shlarafija. Dodatno sam se sertifikovala za pisanje projekata koji se finansiraju iz domaćih i stranih fondova.

2018.prateći svetske trendovo transformacije kompanija ka agilnom načinu upravljanja, postala sam član agilne zajednice u Srbiji u okviru Agile Humansa i sertifikovala sam se za Certified Scrum Master-a (CSM®) od strane renomirane svetske organizacije Scrum Alliance.

Počeci u velikim korporacijama, nastavak u privatnom biznisu. Pre odlaska u poduzetništvo, razvijala se na korporativnim principima, živela san svake mlade osobe koja želi graditi dobru karijeru u struci.

Smatram da domaće male kompanije i preduzetnici zaslužuju edukaciju i adekvatnu pomoć u  pozicioniranju svog poslovanja u skladu zahtevima tržišta, pozicioniranju i gradjenju svog imena ( branda) od svojih proizvoda i usluga, strategijama za nastup na domaćem ali i stranom tržištu. Svesna činjenice da žena preduzetnica ima malo i da su neke od barijere koje ženu odbijaju od preduzetništva: nedovoljno znanje kako krenuti, kako voditi svoj posao, podrška bliže okoline ali i šire zajednice, probudile su želju da im se pomogne. Zajedno sa BizLife magazinom, a uz podršku Privredne komore Srbije, 4 žene su pokrenule humano-društveni projekat  „Velike žene malog biznisa“. Ideja projekta je upravo edukacija, pomoć i afirmacija žena, uspešnih preduzetnica, kao dobar primer i podsticaj drugim ženama i mladim generacijama.   Jedno od područja za koje se izuzetno zalažem je područje inovacija i digitalizacije u MSP i preduzetništvu zbog mogućnosti koje se  kompanijama danas pružaju u odnosu na pre.  Verujem da to otvara put održivosti poslovanja i put ka novim  generacijama klijenata.